ebbagrelsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ebba Grelsson - 30 augusti 2012 14:57

Hej nu tänkte jag försöka få in i vissas huvud att bisexuell,homosexuella människor är precis som alla andra...



Bisexuallitet är ju när man gillar båda könen, och homosexuallitet är när man gillar samma kön,


alla människor är precis lika mycket värda och är igentligen likadana, killarna och tjejerna har olika kön,och bröst osv, JA de e sant,


men annars är dom precis likadana, och när man gillar samma kön som sig själv, ja och? det är inte könet man blir kär i utan det är


människan man blir kär i, och dom som har problem med detta kan ju ta och tänka till lite, folk säger att det är äckligt? jag förstår inte


vad som e äckligt? vi kommer ju från samma kön lol, iallafall jag vill bara att folk ska få in i deras små huvuden att det är absolut inge


fel eller äckligt, jag själv är bisexuell och jag skriver inte detta bara för att jag är det utan att andra som inte är det ska fatta!!!

:P

Av Ebba Grelsson - 29 augusti 2012 21:42

Heeeej everybody, det är grymt synd om mig för jag har fått halsfluss(stavning) :'(



men annars är de ju liksom nästa awesome!.. :)



imorgon tänkte jag berätta om bisexuallitet och homosexuallitet så alla tröga fattar att de är fan de bästa som finns ;)

Av Ebba Grelsson - 29 augusti 2012 21:23

Josefin Eckeskog
 

haha jaa :Dgrin

 

kmr du imorgon bitti eller? =)smile

 
Av Ebba Grelsson - 27 augusti 2012 12:13

Tja vaknade nyss :)

Idag är man hemma från skolan också,fick en hem uppgift istället, den va grymt lätt så är redan klar så nu slappar man
fast har grymt tråkigt haha :P

:)

Av Ebba Grelsson - 27 augusti 2012 00:44

hade en blogg förut men jag är så duktig att jag glömmde både användarnamn och lösenord så fixade en ny nu men minns fan inte hur man fixar allt x)



men nu ska jag sova :) natti natti<3

Av Ebba Grelsson - 26 augusti 2012 23:59

Tja har precis skaffat denna blogg så är lite ny på sånt här :)


men men, ska fixa lite här nu :) så får vi se hur detta går


pussar<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Im In Love With You And All These Little Things

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards